tradm_1170

סימני מסחר

  •  מונופול תמידי על "סימן" לזיהוי "מוצרים או שירותים"
  •  על הסימן המסחרי להיות ייחודי
  •  שימוש נכון בסימנים מסחריים יכול ליצור מותג בעל ערך, אשר לקוחות מחפשים לפני רכישה
  •  סימני מסחר מוגבלים למוצרים או לשירותים המכוסים
  •  בעקרון על ידי אחד מתוך 45 דרגות בינלאומיות
  •  מדינות מסוימות (בעיקר ארה"ב, סין ואירופה) דורשות הגדרה ספציפית יותר
  •  סימן מסחרי עבור סחורות – חובה להשתמש בו על או עם מוצרים, בכל אחד מהמוצרים המוגדרים
  •  חובה להראות שימוש בפועל בהתאם להגדרה
  •  מקרא: בלבול הצרכן - הצרכן מניח שאותו סימן מסחרי פירושו אותו מקור של המוצרים (מותג אמין)
  •  אין בלבול בין מוצרים או שירותים שונים
  •  עגלות, טיולונים וריהוט לתינוקות של ®Silver Cross לעומת מעליות לכסאות גלגלים, מקלות הליכה, וכסאות גלגלים של ®Silver Cross
  •  דלתא נתיבי אויר לעומת ברזי דלתא לעומת מוצרי מחשב דלתא לעומת דלתא הלבשה תחתונה
  •  הגנה מוגברת עבור סימני מסחר מוכרים
  •  סימני מסחר הם "ההגנה הראשונה" נגד זיופים
  •  מכס יכול לעצור כניסה של מוצרים מזוייפים לנמל